Passa al contingut principal
Per Pasqua vam tenir 4 dies lliures, així que vam decidir anar de turisme a visitar alguns dels llocs que més ganes ens feia.
El primer dia va ser dijous i vam decidir anar a Pisa, ja que na Teresa i en Xecma no hi havien estat. Aquest dia vam tenir més temps per visitar més coses que l'altre dia que hi vam anar na Maria i jo. A Pisa passejarem pels carrers antics, arribant a la Piazza dei Cavalieri, passant per diferents mercants de fruita i verdura, fins a arribar a la Torre di Pisa, on en Xecma i na Teresa es van fer fotos, i després vam anar a visitar de més a prop la Cattedrale di Pisa i la Piazza dei Duomo, on ens vam fer algunes fotos.
El divendres vam anar a visitar Lucca, per què a na Maria li agrada el tema dels vins i ens havien dit que és un poble on hi ha plantacions de vinyes i es fan bons vins.
En arribar en va sorprendre la gran muralla que hi havia, la vam passar i vam trobar un gran passeig i jardins i després el nucli antic de Lucca, que és preciós, tranquil i agradable, amb els carrers estrets de pedra i les típiques cases. El capvespre vam decidir llogar unes velos i així recorre el barri antic, veient la plaça de l'amfiteatre, les esglésies, i fer un tros de muralla medieval, ja que té un passeig al damunt on es veu l'encant del poble.
El dissabte i diumenge no vam anar a visitar cap llocs, ja que els nostres plans no varen sortir bé. El dissabte volíem anar a Florència, però plovia, així i tot agafarem el bus per anar a l'estació de tren, i en ser allà havíem d'esperar el ten una hora i mitja, per després tenir dues hores de camí per arribar-hi dues hores més per tornar, així que vam decidir tornar a casa. El diumenge era Pasqua i no hi havia bus per anar a l'estació de tren, així que vam quedar per Marina di Massa a visitar el mercat que hi havia, menjant un dels deliciosos gelats que tant ens agrada.
























Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ja ha passat una setmana

Ja fa més d'una setmana que vàrem partir de Menorca, es fa estrany estar enfora de la família, ja que mai havia estat més d'una setmana sense veure-la. Les hores que no estic fent res, és quan pens més amb ells, amb com deuen estar, que duen fer, i em sembla que les setmanes no han de passar, que em passaran a poc a poc, però quan estic fent feina les hores em passen volant.  Aquesta setmana només hem treballat el dimecres, ja que el dilluns i dimarts vàrem tenir lliure i del dijous al diumenge tenim festa per Pasqua. El dimecres va ser un dia bo, agradable i entretingut a la feina, perque ja em deixen fer més coses, confien amb jo i van veient que m' adapt  rapidament. Aquest dia només eren tres cuiners així que vaig poder ajudar un poc més. Per al matí vaig ajudar a fer el  chesse   cake , el  tisamissu , la  pannacota , i la crema anglesa, i vaig atendre algunes comandes del servei de postres. I mentrestant anava ajudant amb el que em deia; envasar carn o peix al

Marina di Massa

El primer dia a Marina  di  Massa, va u  dia   per   conèixer   més  na  Guliana , fer les presentacions en els llocs on els meus companys de viatge i jo anem a treballar, els quants són l'Hotel  Excelsior  que  i  està na Teresa i en  Xecma , i al restaurant La  Peniche  on  hi  estem na Maria i Jo. Aquest dia ens va servir per anar a comprar el menjar, a conèixer el poble, el camí de casa al restaurant i provar els riquíssims gelats i pizzes italianes. Va ser un dia ben complert